Clean Bandit - Rather Be [ Türkçe Çeviri ]



[Verse 1:]

We're a thousand miles from comfort, we have traveled land and sea
Rahatlık için kilometrelerce uzaktayız, biz denizleri ve teleperi geçtik
But as long as you are with me, there's no place I'd rather be
Sen benimle olduğun mürtet , başka bi yerde olmak istemem 
I would wait forever, exulted in the scene
Sonsuza kadar beklerim, bir araya geldigimizde çoşarım
As long as I am with you, my heart continues to beat
Seninle olduğum sürece, kalbim atmaya devam eder


[Pre-Chorus:]

With every step we take, Kyoto to The Baya
Attığımız her adım bizi, Kyoto'dan The Bay'e
Strolling so casually
Öylesine gezdiriyor
We're different and the same, gave you another name
Biz hem aynıyız hemde farklı, sana başka bir isim verdim
Switch up the batteries
Kendimi yeniliyorum pilimi değiştiriyorum
If you gave me a chance I would take it
Bana  bir şans ver onu kabul ederim 
It's a shot in the dark but I'll make it
Ya tutarsa diyecegim ama yine de deneyeceğim
Know with all of your heart, you can't shame me
Tüm samimiyetimle bil, beni utandırmazsın
When I am with you, there's no place I'd rather be
Ben seninleyken, bulunmak istediğim başka hiçbir yer yok
N-n-n-no, no, no, no place I'd rather be [3x]
yok,yok,yok bulunmak istediğim hiçbir yer yok


We staked out on a mission to find our inner peace

Huzur bulabilmek için kendimize bir görev belirleidk
Make it everlasting so nothing's incomplete
Sonsuza kadar sürdü ve hiç bitiremedik
It's easy being with you, sacred simplicity
Seninle olmak kulaydı, gizli sadelik
As long as we're together, there's no place I'd rather be
Seninle olduğum sürece, kalbim atmaya devam eder
Load disqus comments

0 Yorumlarınız