Contiez ft. Treyy G - Trumpsta [ Türkçe Çeviri ]


I'm Mr Trumpa
Ben Bay Trumpa
AKA get her number
Böylede bilinir kızın numarasını al
No I would never lover her
Hayır asla o kızı sevmiyecegim
I just really wanna fuck her
Sadece onu gercekten .ikmek istiyorum
I'm always causing trouble
Ben her zaman balaya bulaşıyorum
Right after I hit another
doğru daha sonra başkasını buluyorum
Yeah yeah I'm a trumpsta' motherfucker
evet evet ben bir Trupstayım anasını .ikiyim
I'm so gudda

I'm Mr Trump
Ben Bay Mr Trump
Motherfucker
Anasını .ikiyim
[4x]

I'm Mr [?x]
Ben Bay

I'm a trumpsta' motherfucker
Ben Trumspta Anasını .ikiyim

I'm Mr Trumpa
Ben Bay Trumpa
AKA get her number
Böylede bilinir kızın numarasını al
No I would never lover her
Hayır asla o kızı sevmiyecegim
I just really wanna fuck her
Sadece onu gercekten .ikmek istiyorum
I'm always causing trouble
Ben her zaman balaya bulaşıyorum
Right after I hit another
doğru daha sonra başkasını buluyorum
Yeah yeah I'm a trumpsta' motherfucker
evet evet ben bir Trupstayım anasını .ikiyim
I'm so gudda

Legros

Yazar

Fransız bir baba ve Türk bir anneden dünyaya gelen Legros uzun yıllar Türkiye'de yaşamaktır.En büyük hobisi blog yazmak.,.

0 Yorumlarınız :

Yorum Gönder

 
biz.