Barış Atay Kimdir?

  • 1981, Almanya doğumlu sinema, tiyatro ve dizi oyuncusu.
  • 18 yaşına kadar Anyakya'da yaşamıştır. 
  • Çukurova Üniversitesi Biyoloji bölümünü son sınıfta bırakarak tiyatro okumaya başlamıştır.
  • İstanbul Yeditepe Üniversitesi tiyatro bölümünü bitirmiştir.
  • Arka Sıradakiler adlı TV dizisinde canlandırdığı Saffet karakteriyle  tanınmıştır.
Oynadığı Diziler
Hayat Devam Ediyor - (Kürşat Hazar)
Arka Sıradakiler -2007-2011 (Saffet)
Hacı
Kavuk

Oynadığı Filmler 
Zincirbozan
Kavuk

https://twitter.com/barisatay resmi twitter adresidir.


“Redhack üyesi ve sözcüsü” olduğu iddiasıyla gözaltına alınan Barış Atay’ın savcılık tarafından serbest bırakıldı.
Savcılığın, “Manyak”ı tanıyor musun? 21 Kasım 2012’de ‘Nor FM RedHack temsilcisiyim’ diye bağlanan kişinin sesi sesine çok benziyor o sen misin? RedHack ile sosyal medyadaki sohbet odalarında sohbet ettiniz mi?” sorularına Barış A., “Ben tiyatro ve sinema oyuncusuyum. RedHack’le herhangi bir bağlantım yoktur. Herhangi bir parti üyesi değilim.  RedHack üyeleri ile herhangi bir yazışmam yoktur. Benim kendi Barış A. ismim dışında herhangi bir rumuzum yoktur. Bilgisayar konusunda herhangi bir sertifikam yoktur. Sosyal medya kullanmıyorum. RedHack üyelerinden herhangi birini tanımam. RedHack sözlüğünü de yapmadım. Sadece Twitter’de benim sesimin benzediğini söylemişler. Manyak’ı tanımıyorum. Nor FM’e hiç bağlanmadım. RedHack’in amacının ne olduğunu bilmem. Hakkımdaki suçlamaları kabul etmem. Ben yeni evliyim. İşim gücüm var. Oyuncuyum. Bu nedenle serbest bırakılmamı isterim” yanıtını verdi.

Load disqus comments

0 Yorumlarınız