İbrahim Baliç Kimdir?

Çocukluğumda Elektronik’e olan merakım Lisede beni meslek lisesi elektronik bölümüne yönlendirdi. 2003 – 2005 yılları arasında PLC ve PIC programla üzerine yoğunlaştım. 2005 yılları arasındaki çevremden gelen talepler üzerine ticari yazılımlar geliştirmeye başladım.

2006 yılında, İstanbul’da kendi şirketimi kurdum. 2010 yılına kadar Türkiye’de farklı alanlarda farklı platformlar için yazılımlar üreterek, şirketlere danışmanlık hizmeti sağladım.

2010 yılı sonunda işimi ve yaşamımı Londraya taşıdım ve şuan hala Londra’da yaşamaktayım. Ticari olarak Londra’dan sektöre yönelik yazılımlar geliştirmeye ve Sosyal alanda projeler üretmeye devam ediyorum.

Kişisel olarak eğitimimi tamamlayamadım, Akademik olarak 2013 öğretim yılında işlerimden fırsat bulmam durumunda Queen Mary University of London’da Piskoloji okumayı planlıyorum bunun dışında Kişisel olarak Güvenlik araştırmaları ve Zararlı yazılım analizleri yapıyorum. Olabildiğince farklı sistemler hakkında yazılar okuyup bunlar hakkında bilgi edinebilmek; farkında olduğum en eğlenceli hobim. Reverse Engineering ve Exploit Development başlıkları altında birçok alana el atmış durumdayım. Son zamanlarda ise Mobile Security başlığı altında Android (dalvikVM) üzerinde yoğun olarak çalışıyorum. Bunlar dışında sosyal medyada üzerinde inanilmaz aktif bir kullanıcıyım, inanilmaz veri akışı sağlıyorum. Dünya’da enerji tasarrufu sağlayabilmek adına Geliştirdiğim uygulamalarda koyu renkler kullanmaya ve duyarlı bir coder olmaya özen gösteriyorum.

Resmi Twitter Adresi ; https://twitter.com/ibrahimbalic
Load disqus comments

0 Yorumlarınız