Filiz Aydın Kimdir?

Filiz Aydın isimli yarışmacı O Ses Türkiye’de Hadise’yi şaşırttı. Filiz Aydın’ın söylediği şarkının ardından sadece Hadise döndü. Filiz Aydın, tüm jüri üyesi kendine dönmüş gibi ‘ ben Hadise’ diyorum diyince Hadise şoke oldu. O Ses Türkiye’nin dün akşamki yayınına Filiz Aydın damga vurdu.

O Ses Türkiye'nin dün akşam ki yayınlanan bölümümde O Ses Türkiye yarışmasında yarışmacı Filiz Aydın Hadise'yi Şok Etti.  Filiz Aydın isimli yarışmacı şarkısını söyledikten sonra jüri üyelerinden sadece Hadise döndü. Filiz Aydın, tüm jüriye teşekkür edip. öptükten sonra ‘Ben Hadise’ diyorum diyince Hadise’nin ağzı açık kaldı. Yarışmacı Filiz Aydın, Hülya Avşar Ve mustafa'nın kendisine dönmesini istediğini ve koluna da M ve H harfi ile dövme yaptırdığını söyleyince Hadise neye uğradığını şaşırsı. Hadise yarışmacıyı şov yapmakla suçladı.Neye uğradığını anlamayan Hadise, 'Senin tavrını anlayamadım. Geldin buraya birden show yaptın. Tekrar sahneye çıktın ne gerek vardı ' açıklamaları ile şaşkınlığını dile getirdi. 

spothaber.com
Load disqus comments

0 Yorumlarınız