Eliz Sakuçoğlu Kimdir?


Murat boz'un sevgilisi ,menejeri falan filan kendi deyimiyle herşeyi.
iki lafı bir araya getirip konuşamıyor,nasıl menejerlik yapıyor hayret ediyorum.
Justin Timberlake’den daha yakışıklısın dediği anda bana kal geldi. Beyaz da ben de şaşırdık kaldık. Bir dünya starından bunları duymak tabii ki çok mutlu etti” diyen Boz, Fox’un kendisini Amerika’ya davet edip etmediği sorusuna ise esprili bir yanıt verdi: “Yok davet etmedi ama çıkışta bir çorba içelim diye gözlerim kendisini aramadı değil...”
Murat Boz, Megan Fox’un iltifatlarının sevgilisi Eliz Sakuçoğlu’nu kıskandırmadığını belirtti: “Herhangi bir kıskançlık olmadı. Çünkü bizim birbirimize güvenimiz tamdır.”     

Eliz Sokuçoğlu'nun twitter hesabi https://twitter.com/ElizSakucoglu                     



Nerelisiniz, eğitiminiz nedir? 
Antakyalıyım. Eğitimimi Almanya’da aldım. Altı yaşındayken Almanya’ya gittik. Hayalim moda dünyasında çalışmaktı. 14 yaşında oturduğum şehirde bir mağazada, harçlığımı çıkarmak için çalışmaya başladım. Hafta sonları satış rekorları kırıyordum. Benim seçtiğim kombinasyon iki saat içinde satılıyordu. Bunun üzerine marka danışmanlığı teklifi geldi. Mağazanın İtalya’dan alışverişlerini ben yapmaya başladım. Sonra Bremen’de yaşamaya ve orada ünlülerin alışveriş yaptığı bir mağazanın atölyesinde tasarımcılık yapmaya başladım. Ama hayalim modellikti. 

Türkiye’ye gelişiniz nasıl oldu? 
Annemin bana 18 yaşıma geldiğimde set kart hazırlayacağına dair sözü vardı. 1992 yılında babamla boşandığı için annem İstanbul’da yaşıyordu. Onun yanına İstanbul’a geldim. Birlikte Gaye Sökmen Ajans’la sözleşme yaptık. 

Evdeki iş dağılımı nasıl? 
Çok geyşa ruhlu bir kadınım. Erkeğime 24 saat hizmet veriyorum gerçekten... Kahvaltısı mutlaka hazırlanır, kıyafetleri... Bütün gününü menajerleriyle birlikte ben organize ediyorum. Erkeğin mutfağa girmesinden açıkcası çok hoşlanmam. Ama çok güzel makarna ve kısır yapar. 

magazinkolik sitesinin röportajından alıntıdır.


Eliz Sakuçoğlu-1


Load disqus comments

0 Yorumlarınız